NP.

2008-05-08 @ 07:51:37

Vaknade med ett leende på läpparna (Mingis style). Anledningen till var att jag förstod att idag skulle allt vara precis som vanligt. Idag behöver jag inte tänka mig för innan jag säger något till någon, överhuvudtaget. Idag får jag vara hur dum jag vill, mot vem jag vill. Fats ska kanske vara lite snäll mot Johanna, känns som jag tog ut allt på henne igår istället för på Karin.


Hur som helst är det nationella idag. Kan meddela att Karin är så taggad och sugen på att göra detta prov som kan vara. Den tönten. För att vara ärlig är jag mer nervös inför scortum förhöret. Hur man nu kan vara det.

Shit, vad snabbt klockan går.

Måste hitta miniräknaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback