Nobelpriset.

2008-05-29 @ 10:28:27

Kom precis hem från skolan. Idag var det ungefär en 40 minuters svenska lektion som bestod utav fika. Vi lyckades sedan få tag på L.O när han var hemma och fick fysiken inställd. När jag och Micham skulle elta upp Sara för att kunna skippa scortumen så var hon inte där, hon börjar kvart i tre. Samma tid som våran lektion börjar.
Dessutom har man haft Jennie på sig hela morgonen. Hon ska tydligen ha klippning idag i skolan och alla henne modeller har bangat. Så hon ville att jag skulle ställa upp.


Blev hämtad av mamma och mormor som varit och handlat. Fick världens chock när jag berättade situationen och mormor först sa, "kan du inte skita i den?" med syfte på lektionen. När vi sedan pratade vidare och jag kom fram till att jag aldrig skulle hinna tillbaka till scortumen ifall jag skulle ställa upp för Jennie sa mamma bara: "Nej, men då gör du inte det." Trodde aldrig i livet att mamma skulle säga en sådan sak.



Så för att sammanfatta detta så betyder det att jag ska till Jennies skola halv ett för att bli klippt av finnen.
Är lite halv sur för att hon förstörde mina planer, tänkte hem och sola nu och sedan titta på Supernatural. Men nu kommer jag bara hinna med solningen. Men vad gör man inte för den dära lilla blonda saken?

Tycker jag borde få nobelpriset i vänskap.
Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback