Jag blir galen, INGEN SUPERNATURAL!

2008-05-29 @ 18:01:21

Helt seriöst, jag borde verkligen få nobel priset i vänskap. Så som jag ställde upp för Jenniepennie idag. Måste berömma mig själv.
Jag satt i över två timmar och det dära segot klippa mig, samtidigt som hon klagade på allt mellan himmel och jord. Först hade jag för långt hår, något hon klagade på i säkert en halvtimme innan hon pressade ur sig att det var lättare att klippa långt hår. Sedan svängde allt och helt plötsligt hade man för kort hår. Sen var man för lång. Tänk er att höra detta i två timmar i sträck, samtidigt som hon står och skrattar åt sig själv och klagar över att hon har gjort fel på för många ställen. Den allra sista klagan gick ut på att hon aldrig mer skulle klippa någon med långt hår, utan att hon istället ska ta och klippa en fyraåring nästa gång och sedan endast bara klippa män. Dessutom somnade min arm. 

Men för att sammanfatta allt så blev jag faktiskt nöjd.



Har precis bakat klart chokladkakor. Blev inte så lyckat. Tänkte göra dubbelsats men när jag väl hade stoppat in kakorna i ungen, efter att tyckt att de var lite för kladdiga kom jag på att jag glömde fördubbla mjölet.

Ska nu rätta pedleden och lägga till det allra sista, sedan ska det förhoppningsvis bli Supernatural. Eller det måste bli det. Det kan ju inte gå en dag utan någon Dean & Sammy Winchester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback