Jag är mig själv igen.

2008-05-08 @ 18:12:10

Ska sammanfatta denna dag väldigt kort.

NP i matte B, gick okej. Lunch i Farsta med Johanna. Lååång fysik lektion (55 minuter). En riktigt tråkig scortumlektion, vi gick inom prästers olika klädsel.
Den här dagen har verkligen varit underbar. Allt har varit precis som det brukar. Med andra ord, jag har inte varit extra snäll mot någon. :)

Måste bara berätta om en händelse som gjorde mig så oerhört glad. Läste Michams blogg, såg då att jag fanns med som en av länkarna till andra bloggar.


Ska nu iväg och kolla efter en mobil och sedan ska man hem och titta på hockeyn. Är så otroligt glad över att jag inte har något tills imorron.


image307
Din lilla sötunge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback