IKVÄLL Karin, inte igår!

2008-05-26 @ 07:42:41

Jag har verkligen fallit för All night long och Believe. Fast ajg tycker att Dima Bilans förra låt han ställde upp med i eurovision var mycket mycket bättre och att han borde ha vunnit med den.

Dessutom är han lite äcklig tycker jag, söker man efter bilder på honom på google borde man förstå.


Måste bara skryta om att jag känner mig själv så jävla bra. Sa igår att jag troligen för första gången efter jag börjat titta på Supernatural skulle drömma en liten mardröm. Jag gjorde. Jag vet inte riktigt om man kan klassa den som mardröm, men den var läskig iaf ... vilket betyder att det var en mardröm.


Kom på att jag glömde skriva om en ska igår. Karin har blivit lite kärr i en kille, eller hon har alltid haft något för honom. Men nu är det vårkänslor inblandad. Hon var så söt igår när hon försökte säga allvarligt till mig att det inte alls var så. Det lät ungefär såhär:
"Jenny. Sluta hihihi, det är inte hihihi alls så hihihi."
Nej, nej, inte alls Karin... inte alls.



IDAG ÄR DET FOTBOLL! :D

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback