I remeber the summer 2007.

2008-05-18 @ 20:02:03

Har idag haft tre timmar effektiv pluggning. Dock blev det bara pedled och scortum som pluggades. Trots all tid och kraft jag lagt ner på det så har jag inte kommit så långt/kan det som jag ska.

Tanken var att jag skulle plugga nu under hockeyn, och låta tv:n stå på i bakgrunden. Men eftersom Danne och några till skulle spela poker i källaren och ville se hockeyn så var man snäll nog att låna ut tv-atennen. Med andra ord, det har inte blivit mycket mer plugg.

240721-331

Jag längtar tills lördag nu. Jag och Jennie har nämligen pratat lite lätt om vi ska in till sommarkrysset då. Var så jävla underbart förra sommaren. Sommarkrysset varje lördag. Vilka minnen, vilken sommar.

Hoppas att det blir något, eller iaf att det kommer bli så senare i sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback