“Hey Sam, don’t take this the wrong way, but your girlfriend is a BITCH!”

2008-05-25 @ 21:34:00

Supernatural, jag säger bara det. Jag älskar den serien mer och mer för varje avsnitt. Såg nyss det läskigaste och roligaste avsnittet hittills. Kan nästan förvänta mig en liten mardröm inatt. Dean är så jävla klockren, älskar sånna kommentarer han lägger in i sånna tillfällen. Ska nu göra mig i ordning för sängen så man kan somna direkt efter Stolthet och fördom. Är skit trött, så ska bli riktigt skönt att få sova ut.




Kom precis på att jag en sån där underbar håltimme imorron igen. Har bara min första och sista lektion imorron, vilket betyder svenska halv nio i en timme och sedan engelska halv två. Men men, det kunde ha varit värre. Det kunde ha varit en massa prov, läxor, inlämningar och sån shit.

Det är ju helst sjukt ljust ute nu! Aja, ska dra nu.

Kim hälsar!  

Kommentarer
Postat av: Kim

Keep up the good work Jenny :D

2008-05-25 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback