För mycket plugg!

2008-05-05 @ 17:28:38

Vad skönt det var att äntligen få sitta ner. Känns som man är i himlen.

Lyssnar just nu på Us against the world, har fallit för den låten på nytt.


Har så sjukt mycket plugga den här veckan att jag har lust att börja gråta.

Den här dagen var lika underbar som alla andra dagar. Johanna och jag var hel tokiga ett på svenskan imorse.

Efter lunchen hade vi spanska, som faktiskt var rolig idag. Inte bara för att jag och Micham satt och var i våran lilla egna värld, utan för uppgiften vi gjorde idag var både lätt och rolig. Matten var som vanligt och sedan hade vi engelska. Vi fick spela upp en konversation i små grupper.

Sedan var det matteprov, som jag inte har någon lust att kommentera. Har verkligen ingen aning om hur det gick på det.


240721-299
Johanna, Casimir, jag & Anna.

Ska nu skicka in svenskan och sedan räkna matte/fysik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback