FOOTLOOSE SNART!

2008-05-16 @ 16:59:21

Jag är på ett sådant jävla bra humör just nu (anledningarna är troligen det jag nu ska berätta och att jag börjar bli övertrött).

Snart är det Footloose, äntligen! Har längtat så länge efter detta! Efter det har jag super duper bråttom hem, eftersom det är hockey på tv. Blev så otroligt lycklig idag när jag såg i tidningen att matchen skulle gå kl. 23:00 och inte 19:00 som jag trodde.


image274



Har tyvärr inte fått något känsla än om vem/vilka som kommer avgöra ikväll (kan beror på att jag tvivlar att Sverige kommer vinna). Men såklart kommer Lundqvist att storspela, som vanligt. Tror även lite Murray idag igen, och också en liten känning av att den dära Johansson eller vad han nu heter kommer göra något.

Tycker iaf att det är bättre att Sverige möte Kanada än Ryssland. Tycker det känns lite bättre att förlora mot Kanada, eftersom Kanada ses som det bättre laget. Medan när det gäller Sverige och Ryssland är det hur jämt som helst.


Nu är det mat! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback