En Novell

2008-05-15 @ 09:25:37
Så här bra gick det med arbetet:

En Novell

 



Hej mitt namn är Benny och jag är dum och cp :D

Fast jag heter egentligen Jenny och jag tycker att Johan (Johanna) är Bäst.

Men Aho tycker att jag är bra. :D

Carro är kär i Johan. De är ett par, de är så söta tillsammans. Fast det Carro inte vet är att Johan är bög.

Och Benny är hemligt kär i Carro så Benny försöker ta Carro ifrån Johan.

Johan har röda tomtar på sina strumpor.

Och Benny har rosa hjärtan på sina strumpor.

Johan har en röd tröja, han är lite gay.

Aho har prickiga skor och såna vill Johan också ha... Gay Gay Gay!

Men Benny gillar dom också fast han vågar inte säga något för då tror alla att han är GAY GAY GAY.

Fast Aho tycker att skorna är söta, men de passar inte på killar för då är de GAY GAY GAY.

Nu har Benny kommit på att han är hemligt förälskad i Aho. Men säg inte det till någon.

De kan stämma eftersom Benny INTE är normal.

Och han är en MobilNÖRD.

Johan är på dåligt humör idag, för igår tappade han ett kassaskåp på sin tå.

Michaela och Johanna är bajsiga.

Benny håller med.

Benny är sämst.

Johan kan gå och ta sig någonstans ....

Och Benny är avundsjuk.

Nej, för Benny...

Han vill ha Carro <3

BENNY VILL HA AHO! (hemligt)

Men eftersom de är hemligt så vet ingen de och då säger alla att de är Benny + Carro = Forever

Fast egentligen är det Johan och Carro.

Nej de är Benny och Carro och så kan Aho vara älskarinnan.

Oj, nu blev Benny glad (utom det dära med Carro.)

Förståligt :D



THE END

Av Jenny, Johanna & Aho.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahahha, benny!! xDxD

2008-05-20 @ 19:57:22
URL: http://poniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback