En chockerande händelse.

2008-05-01 @ 10:54:46

Ska nu ta och skryta lite om två händelser som skedde igår.

Den första var att jag gjorde klart poesi uppgiften och Alexandre Dumas saken. Är också rätt så stolt över min dikt som jag skrev.

Den andra händelsen var att jag igår offrade mig för Anna. Jag sa till Karro att hon skulle kasta en penna på mig, istället för att kasta den på Anna. Det gjorde jag enbart för att vara snäll, trots att det inte var snällmåndag eller snällonsdag! (kan säga att jag själv blev väldigt chockad när jag sa de orden). Jag lovar, det var utan någon som helst baktanke!

Det värsta av allt var att Karro verkligen kastade pennan på mig sen. Men vad gör man inte för lilla Anna?


image293

Är på riktigt bra humör just nu. Har precis fixat klart min ram och farfar och farbror är nu. Ska väl gå ut till köket och vara lite social nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback