Blähä.

2008-05-14 @ 14:31:21
image322
Kom precis hem från skolan. Har inte så mycket att säga om denna dag, men än att Karro den underbara var verkligen mycket idag. Med mycket menar så otroligt jävla söt.

Dessutom ägde jag och Sinem på ... att ... leka med den röda saken. (?)


Åkte bussen hem med Natta. Satt då och diskuterade lite serier, speciellt FNL. Älskar den serien!  Det gjorde mig återigen påmind om att det är hockey ikväll! JIPPIE!


Lovade Schalle och Mickis att lägga in alla bilder på bilddagboken, så de kommer dyka upp där.

Har börjat känt ett lätt illamående nu. Tror inte att jag håller på att bli sjuk, men med tanke på Anton och William var det för två veckor sedan och vi var hemma hos dem tre dagar efter de blivit friska och att jag åt mycket idag i skolan så känns det lite riskabelt.

Får väl se hur det blir senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback