Pappi är hemma!

2008-06-11 @ 19:39:16

Jag verkligen älskar sommarlov! Det känns alltid som man hinner med så mycket saker de dagarna.

Som idag tex. gick upp som vanligt. Kände mig på extra gott humör så spenderade en liten stund framför datorn. Gick sedan ut i köket där jag plockade ut och in diskmaskinen. Torkade sedan lite och gjorde det fint i köket.
Satt sedan och nördade mig i några timmar med The sims.

Sedan hörde Jonna av sig och undrade om jag vill hitta på något. Fick stressa som fan för att precis hinna ut och missa min buss. Fick sedan Jonnas ilska slängandes över mig eftersom hon då blev tvungen att vänta en hel kvart på nästa buss. Vi åkte till Farsta och hade en väldigt effektiv timme enligt Jonna.


Efter det åkte vi hem till henne med Jordgubbar och godis. Jonna lyckades bränna sig på chokladsås, men kom sedan fram till att det var rätt åt henne. Vi tittade på en film som jag blev kär i, Casanova. Hur kommer det sig att ingen människa tidigare övertalat mig att se den?
Kom hem för kanske en halvtimme sedan och hunnit med att plocka ur och i diskmaskinen ännu en gång. Och så har Pappi kommit hem!

Tyvärr blev det inget Supernatural idag, men hade mycket trevligare med Jonna.



Casanova

Dagens citat sade av Cindy under filmensgång. Precis innan Casanova kille och Francesca skulle hängas utbrast hon:

"Vad ledsen han är"


Kim hälsar!
P.S. Karin, snälla lova att inte knarka ihjäl dig eller göra något annat dumt! D.S.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha en underbar kväll! kram

2008-06-11 @ 19:45:06
URL: http://bellablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback