Min fin fina rosett.

2008-06-01 @ 11:02:02

Ja, kvällen som skulle bli kort blev rätt så lagom. Åkte till Karin där man fick se hela familjen äta middag. Vi satte sedan upp tältet för att se om vi kunde det. Vi lyckades rätt så bra. Tog då bilden här nedanför någonstans. Karin sa att jag inte fick ta ett kort på min rosett, som jag någonsin lyssnar på henne.

Sedan råkade vi ut för en idétorka, vilket vi aldrig gör. Det slutade med att jag till slut lyckades tjata ut Karin, vilket var bra. För att försöka sammanfatta resten av kvällen kan jag säga att det slutade med att vi hamnade hos hemma hos Oskar, där Chatte, Anders, Jocke och Axel också var.


Min rosett :)

När jag kom hem la jag mig direkt i sängen, var så trött. Tänkte fortsätta med min tradition att messa med någon tills jag somnar. Men märkte efter ett tag att jag bara blev piggare av Lisas sms, så vi fick sluta. Jennie hade då redan dissat mig. Hon tog strul med Tom före mig ... den finnen.

Ska nu sola lite och sedan ska man iväg till den dära festivalen i Skogås. Ska träffa Hanna, Lollo och Virre. Förhoppningsvis även Catte och Oskar.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback