Jag har bestämt mig.

2008-06-18 @ 23:29:32

Jag tror jag har bestämt mig. Det kommer vara jävligt jobbigt, men jag känner ändå tomheten och saknaden. Det kommer vara ett helvete och jag kommer vilja ge upp och återgå till det här. Men fan vad jag saknar det asså, jag saknar det så sjukt mycket. Det har varit mitt liv de senaste 12 åren, och det går bara inte att ge upp.

Jag ska fan tillbaka och jag ska fan lyckas. Men jag kommer behöva hjälp.

Så är det någon som vill hjälpa mig att återgå till fotbollen igen?


saknar ...

Jag menar det, helt seriöst. Jag ska lägga upp schema och sånt som ska börja följas nästa vecka, och i slutet av sommarlovet ska jag återgå till det. Det betyder att jag har haft ett års vila från det, och det är tillräckligt. Det betyder även att jag måste lägga ner grymt mycket tid på att få tillbaka allt och till och med ännu mer.

Jag ska göra det, jag ska göra det.

Kim hälsar!
Supernatural imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback