Jag ber ...

2008-06-10 @ 23:18:51

Tro mig, jag kanske säger ibland "prata inte med mig om det" till en del saker. När jag säger det så gör jag det med tanke på hur jag vet att jag bli efter några minuters diskussion om det ämnet. Oftast är det för att skydda (?) mig själv och den personen jag pratar med.

Men när jag säger att man inte ska diskutera något med mig när det gäller den dära uppblåsbara fjolliga mega divan Zlatan eller faktumet att ni inte gillar Arsenal lika mycket som mig, så snälla lyssna på mig! Det finns inget annat i hela vida världen som kan få mig så förbannad som diskussioner om dessa ämnen.


Ta inte upp det som ett samtalsämne nästa gång vi ses eller så, bara för att ni tycker att det är kul att jävlas. För jag lovar, det kan aldrig sluta bra när det gäller mig. Snacka om precis vad som helst förutom det.
Diskuterar just den dära fjollan med en person just nu. Jag har lust att strypa den personen. Jag är så förbannad att jag har lust att slå sönder datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback