Inge mer Supernatural..

2008-06-28 @ 22:40:55
Winchester

Dagen som skulle bli hur mysig och rolig som helst förvandlades till ett rent helvete.

Hur som helst hann jag iaf se klart två serier idag, The war at home och Supernatural. Det blev hela åtta Supernatural avsnitt idag, vilket var halva sista säsongen. Nu får man vänta till höst för att se fortsättningen. Ska försöka avslöja så lite som möjligt genom att säga att jag ska fortsätta titta på den och att Dean dog allt som allt 107 gånger. Tro mig, jag räknade varenda gång. Så tur som man hade så var det inget gråt slut, även om jag var rätt så nära att börja gråta ett tag. Äsch, nu ska jag inte prata mer om det. Ni får helt enkelt se på den serien själva. Något jag verkligen rekommenderar.


Vad har man mer gjort idag. Jo såg på Superhero movie ytterligare en gång till. Just nu längtar jag tills imorron och den stora finalen. HEJJA SPANIEN! Spelar inte Fabbe från start så blir jag allvarligt sur. Har egentligen blivit det varenda match, men efter hans senaste match så tycker jag att det är klarare än glasklart att han borde starta. Aja, den som lever får se.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback