HELVETES J*VLA SKIT FAN!

2008-06-23 @ 20:11:27

Vilken hemsk dag det här har varit. Det började med att Supernatural blev uppskjutet ytterligare några dagar eftersom regnet kom inatt istället för idag. Så beslöt mig för att lägga mig på altanen och sola. Lagom till att jag kom ut och la med ner, fick igång favorit avsnittet på iPoden så gick solen i moln. Av de 40 minuterna som jag spenderade på altanen så lös solen max 7 minuter.

När jag sedan äntligen bränt en DVD med The war at home avsnitt på och solen kom fram så fick vi besök. Vilket gjorde att planerna sprack igen.


När besökarna lämnat huset så satt jag mig datorn där precis allt gick fel. Först pajjade iPoden, nu är den verkligen helt fuckade eftersom man inte ens kan sätta på den. Sedan fuckade sig iTunes och sist datorn. Så från kl. 16:00 fram tills nu har jag varken haft dator eller iPod, vilket har varit ett rent helvete!

iPoden är fortfarande helt cp, vilket betyder att vi måste lämna in den nu. BLÄ! Kommer vara tvungen att leva utan den i flera dagar, kanske till och med veckor! Hur ska jag överleva!

Måste bara tillägga att det allra värsta med denna traumatiska upplevelse var att jag inte kunde lyssna på min NFL, S.O.S.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback