Grattis Spanien!

2008-06-30 @ 16:16:08

SPANIEN! Ska inte säga så mycket om gårdagens match.

Vill bara få det ur mig att när Fabbe bytes ut slängdes en del ord ur munnen på mig som egentligen bara var tomma ord. Med andra ord, jag blev riktigt förbannad något som hela familjen kan intyga på.

Rätt lag vann och det var det enda som egentligen betydde något. Bilden av Casillas när han lyfte upp pokalen är en bild som kommer finnas kvar länge i huvudet.

Casillas, den killen är den som imponerat mest på mig i detta EM. Man har sett hur hela Spaniens lag varit fokuserade under mästerskapet. Men Casillas blick var nästan läskig. Varenda match såg man på honom hur fokuserad och målinriktad han var. Helt sjukt. Som sagt, har alltid tyckt att han varit bra. Men i detta mästerskap har han verkligen visat att han är den bästa målvakten i världen.


I. Casillas

Ska nu börja se om alla Supernatural avsnitt, eller lyssna om. Ska ha på dem i bakgrunden medan jag spelar sims. J  

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback