Förlåt Sinem.

2008-06-09 @ 20:46:16

Carro, såklart är fotboll mitt liv. Och såklart hade jag rätt i diskussionen, jag är ju bäst.

Jag är så grymt trött just nu, och har en sådan jobbig huvudvärk. Vilket är jätte konstigt, eftersom jag knappt gjort något idag. Åkte med mamma och handlade mat. Skulle sedan egentligen städa rummet, men orkade verkligen inte. Så det får bli imorron.


Gullunge.
Grattis i efterskott gumman. :) <3

Imorron drar EM igång för Sveriges del, WOHO! CPLYCKA!

Ska även börja kolla på Supernatural imorron igen. Har haft ett uppehåll några dagar nu av två anledningar, den första är pga. den riktigt hemska saken jag skrev om för några inlägg sedan. Säger det fortfarande, dör någon av dem så tittar jag inte längre.

Den andra är för att andra säsongen slutade så grymt bra. Om det hade varit det allra sista avsnitten så hade jag nöjt mig. Det var verkligen ett riktigt bra slut!

Nu börjar den andra matchen.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback