FINAL!

2008-06-29 @ 19:01:51

Jag vet att jag lovade att det skulle dröja innan det kom upp igen, men saknaden är för stor. Jag ska se om alla säsonger av SupernaturalNågon som vill se på dem med mig? :)  Den serien är inte bara helt underbar att titta på. Den har även varit bra för mig som person. Den har gjort mig mycket modigare, eftersom jag nu vågar titta på hela avsnitt och tro mig, de är läskiga. Så det betyder att jag kanske möjligt vis i framtiden kan se en halv skräckfilm. Vilket är ett otroligt stort steg för, om ni vill ha bevis så kan ni fråga Jonna.


:D

Väntar just nu på att sändningarna inför matchen ska börja. Försökte få Danne att åka till Intersport idag för att köpa en Spanien tröja, men det ville han inte. Får väl köpa en efter EM då, om inte alla tagit slut då nu när Spanien vinner mot Tyskland.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback