Fem Supernatural avsnitt senare.

2008-06-27 @ 18:16:43
I know we get a little crazy. And I know we get a little loud.
And I know we're never gonna fake it.
We are wild, we are free.
We are more than ya think, so call us freaks.
But that's just the way we roll.

Så nu sitter man här I sitt nya städade rum och väntar på att gästerna ska komma, samtidigt som man sjunger med i låtarna som spelas. Tänker tillbaka på den underbara tiden som utspelat sig sedan jag sist skrev, fem Supernatural avsnitt. Kunde inte bli bättre!


En liten tanke slog mig för en liten stund sedan. Det är nämligen så att den bästa läraren, Gustav, på skolan ska sluta. Vilket är jätte tråkigt eftersom hela klassen har sett framemot kemi och biologi lektionerna pga. honom. Satt och sörjde honom ett litet tag ... host. Hur som helst när jag satt och tänkte tillbaka på de roliga stunderna med honom. Som tex. när vi satt i matsalen med honom och pratade skit om andra lärare och när han sedan avslöjade att de pratar lika mycket som vi. Eller en speciell lektion som vi var extra jobbiga på. Hur som helst så var han en lärare som alla drev med på ett snällt sätt. När alla dessa minnen dök upp så kom även en stor etisk fråga upp. Vad kommer hända med fiskarna? Gustav var nämligen den enda som brydde sig om dem, vilket vi elever var snabba på att påpeka. Kommer de finnas kvar? Herre gud, nu längtar jag nästan till i höst. Måste ju veta vad som händer med dem nu. Om de försvinner så kommer Pussulf verkligen sakna dem.

SHIT! Jag glömde Pussulf i skolan! Hoppas inte Mickis läser detta inlägg...

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback