Fabregas kom in!

2008-06-10 @ 19:47:53

Snälla, snälla, misstolka inte rubriken.
Åh, jag älskar känslan man får när man kliver in ett välvädrat nystädat rum. Precis den känslan har jag när jag är i mitt rum nu. Det är nystädat, nybäddat och väl vädrat. Allt som ett topp klass rum ska ha ... med lite överdriv.

Blev tyvärr inget Supernatural för mig idag, det får bli imorron istället. Längtar redan.

Är lite sur över planerna idag som totalpajade. Tanken var först att jag skulle kolla på Sverige matchen med Karin, med önskemål från henne för länge, länge sedan. Men tyvärr sket det sig, både för henne och mig. Sedan frågade Jonna om vi skulle titta på det tillsammans, men pga. samma anledningar som med Karin sket det sig också. Vill inte utsätta någon för en sådan risk.

Så istället blev det en lång tråkig hemma kväll. Men ändå lite mysigt, önskar bara att Pappi hade varit här.


Dagens höjdpunkter fick mig iaf på bättre humör. Det första var när Jennie sade "DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN". Den andra var att jag helt plötsligt insåg att det finns många snygga fotbollsspelare med i EM.

Snart Sverige match!

Kim hälsar!

SWEDEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback