En händelserik dag.

2008-06-12 @ 22:48:41

image189

Känner hur min sociala sida börjar ta över mer och mer ... inte så roligt. Med andra ord så ber jag er som känner mig att hjälpa mig att hindra mig från att göra bort mig totalt ikväll. SNÄLLA, messa eller ring!


Idag har det hänt så mycket så jag orkar inte berätta om det. Räcker nog med att använda ordet händelserikt, vilket jag egentligen redan har gjort ... fast med flera ord. Herregud, börjar redan svamla.

Hur som helst så har jag kommit på att jag håller på Österrike i EM, efter Sverige då. Vilket borde vara rätt så bra, eftersom jag senaste EM:et höll på Grekland från deras allra första match fram tills domaren blåste av finalen. Men om det ska gå lika bra för Österrike så är det dags att de börjar skärpa sig. (Haha, nu satte de precis straffen, de måste ha hört mig.)



Är fortfarande helt förstummad över Casanova som vi såg igår. Trodde inte alls att den filmen skulle vara så bra som den, blev mer än glatt överraskad. Jag är helt kär i den filmen.

Varför görs inte sånna filmer längre? Eller liknande. Filmer hade ju allt! En sån klockren humor, älskade deras sätt att hela tiden säga "vi". Sjukt roliga intriger. Så var den också så där lagom komplicerad. Med andra ord, det är inte en film som man kan börja kolla på efter halva och förvänta sig att man ska förstå den ... som vissa verkade tro. Haha, den filmen var verkligen sjukt bra!

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskar den filmen, synd att han gick bort :(

2008-06-12 @ 22:54:08
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback