"Du äter med ögonen"

2008-06-22 @ 18:24:37

Dagens dilemma var inte så svårt när jag tog tag i det ordentligt. Det hade känts riktigt deprimerande att ligga inne i sängen och titta på Supernatural hela dagen när det var så underbart väder. Så istället blev det en dag med Jonna. Vilket egentligen borde räcka eftersom alla borde förstå vilken underbar dag det varit för mig.

Men ska ändå försöka sammanfatta den kort med några ord, massor med jordgubbar, vattenmelon, lite magi, nyttiga och mjukglass. Egentligen borde det räcka med att säga att Jonna somnade så förstår alla som känner henna någorlunda vad som pågick hemma hos Familjen Blåbär.


Kom precis hem från dagens lilla event och hoppade på mor och far om att jag var hungrig. Så just nu gör de i ordning middag till mig eftersom de redan ätit. :)

Imorron är planen att titta på Supernatural, får hoppas att regnet kommer då istället.

Kvällens planer är iaf att se på fotbollen. HEJJA FABBE OCH SPANIEN! Eftersom Holland slogs ut igår, är mållös efter den matchen, så är nu Spanien mina klara favoriter. Har även nu börjat be till gud om att det inte kommer bli Turkiet - Ryssland i finalen. Ganska otroligt eftersom tyskarna verkligen inte kan förlora mot turkarna och eftersom Ryssland kommer få möta Spanien i semifinalen så ser det ganska omöjligt ut för även dem.

Aja, maten kallar. Kim hälsar!

Fabbe & Villa :)
Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, roliga projekt och egendesignade kläder? Då tycker jag att du ska gå in på denna bloggen:



http://assmine.blogg.se

2008-06-22 @ 18:29:18
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tre kvinnor samlas:



En singel, en förlovad och den tredje gift, bestämmer att de ska tekniskt pröva hur man bäst kan förföra en man. De bestämmer att, samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och så ska de ha välmålade ögon som är förföriska och i den utstyrseln ta emot gubben när han kommer hem...



Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...



Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn o högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...



Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.



Den gifta tjejen: Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollern i handen och sa:







- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??



2008-06-22 @ 19:13:17
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback