"Det var bara för att Fabbe kom in"

2008-06-14 @ 22:40:07

Jag sa det innan matchen, jag sa det under matchen och jag sa det i pausen, kommer Fabregas in så blir jag riktigt nervös. Till slut så kom ju Fabbe in, och hur slutade det då? Haha, nej nu man inte skylla förlusten på honom. Även om det är precis vad jag gjort den senaste tiden.  

Ska inte börja analysera igen, kommer bli ett låångt och tråkigt inlägg isf. Hur som helst ska jag iaf få det sagt att förlusten sved efter allt kämp och slit. Speciellt också efter att backlinjen verkligen briljerade, om man bortser från Micke Nilsons svårigheter i början av matchen med Torres. Men egentligen så var väl Spanien värda det på ett eller annat sätt. Synd bara att det kommer bli Holland i kvarten, de kommer bli riktigt svårslagna.



För er som är intresserade så har jag lite mer information om Charlie. Det är nämligen så att Dannes kompis Cliff, som inte kan någonting om Huskysar, har påstått att de kräver motion minst tre gånger om dagen och minst en timme varje gång. Något som fått hela min familj emot mina planer ännu mer. Själv har jag bara blivit positivare. Har börjar måla upp bilder i huvudet där jag och Charlie är ute på långa mysiga härliga promenader, cyklingsturer och joggningsrundor. Jag längtar verkligen tills jag skaffar honom!


Måste bara berätta att jag efter matchen fick sms från Finnen där hon hurrade över att Spanien vann. Tyckte det var lite komiskt eftersom hennes land inte ens är med i EM, vilket jag framförde till henne. Hennes svar var, nästa gång är dem det. Sedan påpekade hon att de slog Portugal och trodde att det skulle imponera.
Jennie, du är så grymt söt.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback