Dagens planer.

2008-06-19 @ 10:25:07
Badudden.

Idag ska jag ha en riktig mysdag. Ska få bort alla aggressioner som finns gömda inuti och istället fyllas med glädje. Ska börja dagen med en massa avsnitt av en serie, har inte bestämt mig än för om det bli Supernatural eller The war at home. Sedan har jag planer på att ta er kort liten joggningsrunda, så jag kommer igång med tränandet. Tror isf att det blir en ny runda. Ska sedan kolla på ännu mer avsnitt och mysa ännu mer. Kanske ladda hem någon film.

Senare ikväll funderar jag på att söka kontakt med Jonna och kanske få den dära promenaden genomförd, annars får den bli själv.


Tänk vad mysigt jag kommer ha det ikväll när jag tänker tillbaka på allt jag gjort under dagen. Kommer  vara så stolt över mig själv.
Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback