CP iPOD!

2008-06-30 @ 19:55:29

Det blev inget Supernatural, eller jo men bara 12 minuter av första avsnittet. Istället blev det en familjeutflykt som resulterade i ett par skor till mig.

När jag precis hade satt mig ner och fått på ena skon så började Us against the world med Westlife spelas, så jag beslöt mig för att jag och skorna måste vara ödet.

Kom sedan hem till den helt fuckade iPoden. Måste verkligen lämna in den nu. Håller på att bli galen på den!


Ska försöka leta upp någon rolig film att se på nu. Önska mig gärna lycka till.

Just det! Hade tänkt att göra om bloggen design en aningen, men har ingen aning om hur den ska se ut. Någon som har något tips?

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback