ÄNTLIGEN!

2008-06-23 @ 10:31:05

image189

Åh Fabbe, min älskade lilla Fabbe satte sin straff! Jag var så nervös när han gick fram till straffpunkten. Var bombsäker på att han skulle skjuta över, vilket jag upprepat oavbrutet för mig själv sedan domaren blåst av efter 120 spelade minuter.
Casillas, jag har alltid sagt att den målvakten är grym. Men har aldrig riktigt fått beviset på det. Man såg det i hans ögon och på hela honom, hur fokuserad han var. Så jävla grym.


Ord kan inte beskriva hur glad jag är just nu! Känns ocksåp lite löjligt eftersom jag inte har någon koppling med Spanien, förutom att Fabbe spelar där.
FABBE SATTE SIN STRAFF! Fattar fotfarande inte det.
FY FAN VAD UNDERBART!

Spain for the win! Som Hanna sa. Nu vinner de over Ryssland och krossar sedan Tyskland/Turkiet I finalen! Är lika glad nu som jag varit om det varit Sverige.



SPANIEN
!  FABBE!
CASILLAS! VILLA!

Är så glad över att förbannelserna är brutna nu.
David Villa var så söt igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback