Vårterminens första morgon ...

2008-01-14 @ 07:23:17

Vad underbart det är när man vaknar tidigt på morgonen och är pigg, iaf relativt pigg.
Sitter just nu och äter frukost blä och kollar på tv. Vakna med the vocie har äntligen börjat gå på tv:n igen, har saknat knäck komikern. :)

Idag börjar vårterminen vilket betyder nytt schema. Jag hade hellre haft kvar det förra. CPFREDAG! Kommer troligen få åka hem med tjugo i fem bussen varje fredag, väldigt roligt. Aja, då kasnke bussen itne är så full, eller så är det då alla andra kommer hem ifrån jobbet. :/
Kom precis på att jag har engelska idag, fan vad kul! Jag gillar verkligen min grupp.

Ska dra nu. IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback