Vanligt skitsnack.

2008-01-24 @ 18:56:54

Så nu har jag ägnat all ledig tid åt den dära jävla latinen. har nu skrivit ner all historia som vi ska kunna i punkter. Inte har det gjort det hela lättare. Trodde det skulle vara lätt det här, historia brukar jag kunna lära mig ganska snabbt med alla årtal och så. Men nej då, inte denna gång. Jag måste verkligen plugga ordetnligt inför detta prov, jag har kollar igenon mina tidigare resultat och kommit fram till att jag faktiskt kan få VG om jag anstränger mig lite. Vilket skulle vara underbart, eftersom jag i höstas var glad om jag bara fick ett G

Kom precis på att imorron är det fredag. Förutom att jag får dricka cola så sker en annan helt underbar sak. JENNIE KOMMER HEM! :D Ska bli så underbart härligt att höra hennes dumma komentarer, få höra om hur min spådom stämmde inte och så kommer jag få höra om alla de gångerna som hon skämmde ut sig sig på Thailand, med andra ord varenda miniut. Men framför allt så kommer jag få tillbaka min älskade lilla finne. Har saknat dig gumman.

image76
Jennie på stranden i Thailand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback