Usch och nej!

2008-01-22 @ 18:28:28
Onej, nu har det hänt igen, Mitt bloggberorende börjar bli riktigt akut nu. Kanske kommer bli tvungen att gå igenom samma smärtfyllda terapi som jag fick göra med Schalle när jag skulle glömma Jimmy.  ...... Åh, Jimmy...  Jimmy Kyrk. Nej, honom har jag glömt.

image71

Mingis hand, detta var vad hon sysselsatte sig med under pedleds genomgången, ja och så gjorde hon en liten fläta på mig. Själv satt man och antecknade allt som Petra sa. (a) 
Men helt ärligt, Anna är lite sötare i verkligheten.  

Ska bara tillägga att jag saknade att se Schalle idag i skolan. Hon var hemma och var sjuk, men hon har lovat att komma imorron. Krya på dig gumman. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback