TRÄNING PÅ TISDAG! :)

2008-01-16 @ 10:16:03
Sitter och tittar på Challe (Schalle) just nu som har lektion. Har en timmas rast nu innan spanskan, har absolut inget att göra. Förutom att sitta vid datorerna och bara göra ingeting.

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja träna igen på tisdag, ÄNTLIGEN! Ska hinna med att springa åtminstonde en gång i helgen, helst flera. Usch, är faktiskt nervös. Men jag ska få låna Katten's nio liv, så jag hoppas att jag överlever. :) Hoppas att konditionen iaf är någotlunda bra, annars kommer det blir riktigt jobbigt. Men fan vad skönt det ska bli att träna igen.

Nu har jag även skaffat ny blogg, vet inte riktigt vad meningen med det engentligen är. Men enligt Carro är det bättre, så man får väl lita på henne.

Usch, efter spanskan har vi svenska. Det betyder "bokförhör". USCH OCH DUNDER BLÄ!
Sedan har vi den allra första fysiklektionen med favoritläraren L.O. Känns som jag redan nämnt det, men det gör inget lite upprepning får man allt tåla.
image65
Just det Karin, om du läser detta och jag inte pratat med dig än så ring mig!
Ska dra nu. IBM, man

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback