Someday, somehow.

2008-01-28 @ 21:06:23
Det blev rätt så tidigt iaf . Ska skriva lite i bloggen, snacka skit på msn en stund till, sedan är det godnatt datorn. Ska nog titta lite på tv med mamma eller pappa en liten stund för att sedan sova. Ska bli riktigt skönt.
Har precis skrivit lite svenska, usch Annie gör verkligen världens tråkigaste uppgifter!

Kollade nyss Karins blogg, hon lovade mig att hon skulle skriva ett inlägg någon gång idag. Men inte har hon gjort det. Aja, hon har ju några timmar på sig. Annars kommer jag bli sur ... på riktigt. Funderar på att ringa och väcka henne imorron .. om hon nu är hemma och är sjuk. Haha, det vore lite skojj.


image83
"Aha, det är därför han kommer kl. ett"
Someday, somehow,
I'm gonna make it alright.
But not right now ... saknar oss.
Kommentarer
Postat av: sc

jag med, jag med ...

2008-01-31 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback