SNÖ?!

2008-01-01 @ 11:49:07

Första dagen på året 2008, och det snöar! =) Visserligen kommer den drygt två veckor försent, men men mysigt är det ändå. Uttrycket bättre sen än aldrig passar knappast in nu. Snö ska finnas under veckan mellan jul och nyår, annars vill man inte ha den, iaf inte jag.

Vaknade upp för någon timma sedan med ett dunkande finger, värre än någonsin. Vet att jag kanske har pratat lite väl för mycket om mitt finger på den senaste tiden, men det gör verkligen ont. Mamma börjar spekulera om det kasnke är dags att åka och kolla på närakuten vad det är för fel. Jag vill inte åka dit, känns nästan som vi börjar bli satmkunder där. :/

Just nu lyssnar jag på klippet från youtube som jag la in för några inlägg sedan. Jag älskar verkligen den! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till alla mina nära och kära, men Brian McFadden har verkligen världens finaste röst. INGEN är ens i närheten utav honom, och låten ... den är så underbart fin. Aja, nu ska man inte bli för löjlig.
Ska äta frukost nu. Wosha.

image43
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback