skola igen ...

2008-01-06 @ 20:49:57

Skolan imorron, usch usch usch ... Den är väl egentligen inte så hemsk, förutom alla läxor, prov, tidiga mornar, uppgifter, latinen, spanska lektioner och den dära jävla matten. Egentligen är det bara för vännerna som man går dit, och för att "bygga upp" framtiden, allt annat som inte nämnts är så pass smärtfitt att man kan klara av det utan att tappa humöret helt och hållet.
Kommer troligen inte heller kunna vakna imorron när klockan ringer. Sen kommer man bli tvungen att åka den dära proppfulla pensionerade brandbilen varenda dag. Varför var lovet så kort för?Jag menar alla vill ju öndå ha ett långt lov, tror inte direkt att lärarna skulle klaga om det var en veckas längre lov.

Kollade nyss på punk'd, det är rätt så kul ibland. Nu är det femman som står på här och någon film med Viggo Mortensen, Hidalgo. Den verkar ... lite speciell.
Tjatar just nu på Karin att hon ska logga msn ... har vad man kan kalla en liten present till henne. Men den lilla fröken är upptagen, hon håller på att skriva en labbraport och påstår att det kommer ta minst två timmar. Är man seg eller vad?

Nu kom jag på en enda bra sak med att börja skolan igen, jag kommer få reda på betyget i Naturkunskap. Orkade inte gå den morgonen vi hade chansen att få reda på det, eftersom vi hade sovmorgon. Har nästan gått och längtat efter att få reda på det under lovet. Men på samma gång så vet jag inte rikigt om jag verkligen vill ha reda på det, känns som att det kanske kommer bli en besvikelse. Har redan fått höra från flera olika håll att jag inte ska ha så höga förväntningar som jag har, men det ska man väl ha? Ska man inte lägga ribban högt?
Aja, det är bara att bita ihop.

Fan, jag har inte skrivit min källkritiska analys eller poesi arbetet än. Aja det får väl bli nästa helg då, om man inte hittar på något skojj. :/

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag börjar först på tisdag :)

2008-01-06 @ 20:53:23
URL: http://tillsammans.blogg.se
Postat av: Jenny

Usch vad orättvist ... :/

2008-01-07 @ 15:52:53
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback