Saknar dig ...

2008-01-13 @ 21:10:21


Jag vet att vi sist pratade i torsdags, och jag vet att det ibland kan gå en vecka utan att vi pratar med varandra. Men det är annorlundare, för då vet jag att du alltid finns i närheten. Jag vet att det bara är att plocka upp mobilen, messa eller ringa dig och så fylls man med den dära glädjen igen. Jag vet då att du är på andra sidan om skogen och sjön, där ute mitt i vildmarken. Men nu är det inte samma sak, nu är du på andra sidan jorden! Fan vad jag saknar dig älskling. Önskar att jag kunde spola fram tiden just nu. Jag vill bara veta att du finns här hemma, det skulle få allt att kännas mycket bättre. Vart jag än är och vad jag än gör så märker jag av att allt är inte som det ska, att någon är annorlundare. Gumman, kom hem snart. Jag saknar dig, mer än någonsin.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback