orkar inte bry mig längre.

2008-01-12 @ 14:46:20

Det är så jävla jobbigt att små missförstånd och händelser kan tolkas så fel och sedan bara vända allt upp och ner. Sedan får man skit för en massa saker som bara ska kunna strykas om allt får bli förklarat. Men nu är allt för sent och det enda som finns kvar är bara en massa tankar och irritation.
Allt känns bara så fel, för en sådan liten skit sak. Jag orkar inte ens försöka förklara mig, för det känns som att ingen ändå kommer lyssna, eller ens försöka se det från mitt perspektiv.

Tro vad fan du vill, jag bryr mig inte längre.

Fråga inte heller om det gäller dig, känner du dig träffad så finns troligen en anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback