Much.

2008-01-25 @ 21:47:57
image78

Jag vet att jag brukar berätta om mina nya idoler/förebilder som jag upptäcker nästan dagligen nu för tiden känns det som. Eller så berättar jag om alla dessa klockrena personer, men i det här fallet kan jag verkligen itne låta bli. Har egenlitgen aldrig gillat Much så speciellt mycket, fram tills jag såg de tre sista avsnitten i andra säsongen.
Jag kan verkligen inte sluta garva åt honom när han ramlar eller när Djaq berättar om att det finns en av dem som hon gillar mer. Han är bara sig själv, så jävla klockren! Det finns kommentarer och händelser från vissa filmer/serier som man aldrig kommer glömma. Detta är två sådanna exempel.

Haha, tror jag måste kolla om scenen då han ramlar... :'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback