mm - måndag morgon.

2008-01-21 @ 07:17:53
Dagen började i stort sätt så bra som den kan göra. Vaknade utav väckarklckan och märkte att jag var piggare än någonsin, trots mitt problem med att somna inatt. Satte på tvn och låg och kollade på den i en halvtimma innan jag gick upp för att göra mig iordning. Allt rullade på bra, tills jag kom ut i köket för att göra mina mackor. Jag upptäckte då att någon jävel hade tagit mina mackor som jag lade fram igår kväll för att de skulle hinna vara upptinade nu. När jag tänker efter är jag osäker på om jag kasnke är den dära jävlen eller inte. Nu sitter jag här med några äckliga mackor och försöker bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Berättade igår hur jag hittade mina översättningar utav vissa texter. Varje gång jag hör någon av dem så tänker jag på min översättning, men bara vid vissa ställen. Det känns inte direkt rätt när man går runt och tänker på refrängen i Something right och sedan börjar det dyka upp ord om en fet hund som jagar bort en söt katt som påminner om Bob.

Ja, Mingis. Kalla mig tönt eller vad du nu sa sist. Jag bloggar på mornarna. ;)
IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback