Lite senare.

2008-01-27 @ 20:23:46
Ja, det blev inte direkt så som jag hade hoppats. Det blev kanske fem tal och sedan segade jag framför tvn samtidigt som kollade på den extremt dåliga Superman returns.
Sedan blev det en stund framför datorn. Lyssnade på låtar som aldrig förr hört men som ändå låg i någon mapp och skräpade. Det resulterade i att man fastnade för en av dem. Egentligen känns den så oerhört oseriös så jag nästan skrattar åt den, men så brukar det vara när jag börjar lyssna på NFLar.

Ska snart duscha och sedan börjar en film på tv jag ska se, allt en tjej vill ha. Efter det ska man väl fördriva tiden ett tag för att sedan sova. Sen när man vaknar igen så är det en ny vecka. Kommer troligen komma på planer för nästa helg, som vanligt, som kommer att ändras flera gånger om, som vanligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback