Lite onödig information... som vanligt.

2008-01-03 @ 20:05:43
image44
Har precis läst 44 sidor i boken, ska försöka roa mig en liten stund vid datorn innan jag återgå till den.
 Har kommit på att jag måste lägga mig ännu tidigare idag och gå upp ännu tidigare imorron än vad som gjordes sist. Imorron ska man nämligen lämna tillbaka julklappar och sånt med mor. Hoppas också att jag kan få ett par jeans som ajg såg idag med Challe (Schalle). Sedan hoppas jag att jag ska finna orken att skriva min källkritiska analys om det dära jorden och universum arbetet vi gjorde för kanske två månader sedan.

Igår så total tröttnade jag på alla mina låtar, orkade inte lyssna på dem längre. Så jag letade upp gamla låtar som jag alltid lyckats kunna lyssnat på utan att plågas. De flesta låtarna som hamnade i den nya spelningslistan var i stort sätt gamla låtar ifrån melodifestivalen, som jag i övrigt verkar vara den enda som fattat tycket om.

Nu bad Lisa mig att skicka bra låtar ... det kommer ju verkligen gå bra. :/
Men nu ska jag återgå till Stolthet och fördom, vill komma fram till min favorit scen från filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback