Karins tomte är en fjortis.

2008-01-16 @ 07:20:46
Ännu en ny dag och älsklingen är fortfarande inte hemma. Saknar dig grovt mycket!
Äter en liten frukost just nu och lyssnar på gamla låtar. Läste nyss igenom mina översätta låtar till Karin. Jg lovar, om de släpptes så skulle de bli årets hitlåtar. Den dära lilla sötungen är en sån inspirationskälla.

Jag tycker att ajg är ltie busig just nu. :) Bloggar på morgonen fast jag inte får för Mingis. Hon har i i stort sätt tagit rollen som min mamma. Varje gång hon ska ifrån så måste ajg fökja med, eftersom jag inte får vara iufrån på henne på ett avstånd mer än 100 meter. Dessutom här om dagen när jag inte orkade ta någon sallad skällde hon nästan ut mig.

Oj, nu såg jag att jag har lite bråttom. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback