Kallt.

2008-01-24 @ 07:13:17
Orkar inte skriva nu egentligen, men kan inte låta bli. Har man gått så långt börjar det bli allvarligt. :/
Sitter som vanligt och äter frukost nu och lyssnar på musik, nej det är inte accidentally in love... just nu. Pluggar lite också på en redovisning som ska göras idag på fysiken. Fick reda på det igår, men det är inte så mycket som ska säga. : ) Kallt som fan är det också.

Tittar just nu på Karins tomte som hon fortfarande inte hämtat. Det fick mig också att tänka på Anna's present som hon inte heller fått än. :/ Hon fyllde år i November. Men jag skyller på sega Karin.

Ska nog kolla på lite tv nu. Trots att jag gick upp så sent så har jag mer tid på mig n någonsin. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback