Jag vet vad hon heter, men jag kallar henne Idol.

2008-01-23 @ 19:27:32
image74
Seriöst? Har ni sett någon gulligare? (:
 
Jag måste bara berätta att i min klass går världens coolaste tjej. Hon är så cool så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det bästa av allt är att hon säger att jag är hennes största fan, och att vi är som ett delat rött äpple. På alla hjärtansdag ska vi klä ut oss till ett hjärta.
Jag tror seriöst att jag ska starta en sekt där man dyrkar henne varje timma. Någon som vill joina den? ;)
Kommentarer
Postat av: Carro

ja,hon e såååå cool :)

2008-01-23 @ 19:49:20
Postat av: Jenny

Hurru, back off! SHE'S MINE!

2008-01-23 @ 21:05:40
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback