Ivanhoe ... hoe?

2008-01-01 @ 17:44:32
Sitter just nu och kollar på Ivanhoe. Haha seriöst, finns det någon sämre film? :'D Den är så dålig, men ändå kan man inte låta att titta. Iaf inte låta bli att tita lite grann, kan inte påstå att jag följer hanldingen och filmen så jätte bra.
Jag såg hela filmen när jag kanske var tio, sedan dess har jag alltid lyckats se små snuttar varje år ifrån filmen. Ibland på bara några minuter ibland kanske drygt halva filmen, och varje år så fattar jag något nytt som jag inte förstått innan.

Nu börjar Tillbaka till framtiden på en annan kanal. Ska nog kollar på den istället, har aldrig sett hela. Tror egentligen att jag inte att jag har missat något, men alla andra verkar ju ah sett den så vill inte vara ensam.
HAHA, vilken filmfreak man börjar låta som. Men jag bli sån när jag har tråkigt. :/
Kom precis på att jag måste läsa 15 till i min bok, usch. Finns bara en sak som får mig att orka läsa den boken och det är för filmen är bra. Sitter och tänker bara på hur scenerna i filmen utspelade sig när jag läser.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback