Innan mörkret har lagt sig.

2008-01-22 @ 22:06:57

Så var det dags nu igen, denna gång Tomas Svensson. Så ... så .. så härlig bara. Han påminner lite om en kompis pappa. Haha, och han var också rätt så rolig.
Nu är det handbolls EM som gäller. Usch, borde verkligen inte kolla på sådant, jagar bara upp mig för ingenting.


image72


Tror jag ska stänga av datorn och lägga mig snart. Har visserligen sovmorgon imorron och så, men just de dagarna är det extra skönt att sova länge. Tror att jag ändå ska upp ganska tidigt, extra mysigt om man får en lugn morgon. Ska också be lite innan jag somnar. Hoppas att gud hör mina böner om att Annie ska vara hemma imorron med och att det inte blir någon svenska. (a)

Såg precis att det är fotboll på tv, blir väl lite sånt innan man stänger ögonen för ikväll.
IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback