Ingen höjdardag direkt.

2008-01-11 @ 10:13:08
Det har verkligen inte varit en bra start på dagen ...
Sitter just nu i skolan. Kan inte påstå att man är på det allra bästa humöret.

Det hela började med världens längsta och segaste historia lektion, höll på att dö den sista halvtimman. Den var riktigt jobbig, jobbigare än vad de brular vara.
Tittade nyss på mitt schema, de har tagit min enda sovmorgon och så har lagt in idrotten på fredagen som sista lektion. Jippe, kommer åka med med tjugo i fem bussen. 
Fick också nyss reda på mitt troliga betyg i naturkunskap, inte nöjd överhuvudtaget!

Sitter nu med Anna och Mingis, blev lite osocial för en stund nu. Men det får de tåla. Mingis har nyss gjort ett test som visar att hon är lite Slow. Stackare.

Nu ska jag bli social igen, skirver senare. IBM,man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback