idag är det torsdag.

2008-01-10 @ 19:10:02

Har precis läst några sidor ur Stolthet och fördom. Den boken nådde nog sin "höjdpunkt" för några sidor sedan, men nu känns det som att den blir långtråkig igen. Har inte gjort någon pedled än, har inte orkat. Inte heller har det blivit någon matte. Haha, sa ju att det inte skulle funka.

Jag har märkt att många utav mina vänner inte tar mina planer på att byta efternamn nästa år så seriöst. Jag kan då säga er att jag ska byta efternamn, och om jag inte kommer på något finare än det som just nu har tänkt byta till så kommer det ockås bli det namnet. Det är ju ett unikt namn!

Usch, imorron är det fredag. Visst är det skönt att sluta skolan, och visst längtar jag till att få dricka cola igen. Men helgen innbär även en massa tråkiga saker:

  • Jennie åker till Thailand imorron, tråkigt. Kommer sakna henne. Dessutom har jag lovat att skriva ett GB till henne varje dag, som jag gjorde när hon åkte till Suomi.
  • Jag måste ut och springa i helgen, har inte märkt förens nu, på olika sätt, att jag inte tränat på ett tag.
  • Jag måste göra minst två skolarbeten, helst tre.
  • Ska kanske vara med Karin och JB, haha bestämer igen utan att fråga. (a) (inte för att det är tråkigt, TVÄRTOM!)
  • Måste fixa busskortet. :/


Ska försöka läsa igenom pedlden nu. :/ IBM, man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback