Idag är det en ny dag.

2008-01-23 @ 14:49:44
Kom precis hemifrån skolan, det blev två lektioner. Försöker just nu att smaska i mig en pizza. (:
Avslutade nyss ett väldigt underligt samtal med Karin. Hon ringde mig när jag nästan hade kommit hem och den första frågan hon ställer mig, efter att hon frågat om jag kan prata, är "har ni bokat eran studentskiva?". Svaret hon fick var inte speciellt trevligt kan jag erkänna. När jag sedan frågade vad det var för frågade svarade hon med att ställa mig en ny fråga. Med andra ord, det var nog det skummaste telefonsamtalet jag någonsin haft med Karin. Hon lät ungefär som Schalle när hon är lite borta. Så ni som känner Schalle kan ju tänka er hur det lät.

Det stora samtalsämnet i skolkan idag var Heath Ledgers död. Eller stora och stora, det pratades inte så mycket om honom. Men de som sa något om honom hade iaf en sak gemensamt. Snacka om att man kommer bli trött på allt snack om honom och överdosen.

image73
Var tvungen att lägga in en bild på honom, för Currys skull.

Fick precis mail från Emi med Röntgentexten som ska redovisas imorron. Ska nog öva lite på det snart och sedna är det ännu mer cplatin. Ska kunna 26 citat till provet plus en massa historia om Rom. USCH, hur kunde vi välja latin Mickis?

Hahaha, Emi .. vad söt du är. (:
Nej, nu är det dags för lite plugg innan rehab. :/ Har verkligen ingen lust att gå dit idag ... :/
IBM, man.
Kommentarer
Postat av: Carro (aka curry)

men nu vet jag vem det är,jag var bara inte riktigt säker på hur han såg ut...

2008-01-23 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback